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Posté : lun. mai 21, 2007 3:02 pm
par JuniorNasty
Merci beaucoup pour l'acceuil c'est gentil. Je vais avoir de nouvelles photos quand il va sortir du bodyshop ce qui devrais etre cette semaine. Nouvelles roues et nouveau devant. Je vais aussi changer mon intercooler.
Posté : mar. mai 22, 2007 7:23 am
par bigbeetlerico
bienvenue au QUEBEC
Posté : mer. mai 23, 2007 1:40 am
par JuniorNasty
Merci

Posté : mer. mai 23, 2007 1:41 am
par JuniorNasty
Le setup maintenant. En anglais désolé.
Performance (chips, intakes, cams):
- Ball Bearing GT3071R .64 turbo upgrade
- ATP manifold
- Custom 3inch turbo back
- Precision Turbo Bar and Plate Intercooler (Garret Core)
- 630cc injectors
- Walbro 255lph fuel pump
- Forge 007 diverter valve
- Custom chip from Unitronic
- Tyrol fuel pressure regulator
- 02A Transmission with VW Motorsports LSD
- Methanol Injection system
- Pauter rods
Exterior (body kit, lights):
- Custom VW Cabriolet clipper kit
- Honda CRX electric sunroof
- MKIII Jetta door handles with shaved key holes
- Door pumps
- Custom tonneau cover
- Mattig badgeless grill
- FK crosshair headlights
- Mattig DTM Cup Mirrors
Interior (gauges, pedals, knobs, stereo):
- Autometer Cobalt Gauges: Boost,A/F ratio,EGT,Oil pressure,Fuel level
- OMP pedals
- Momo shifter and boot
- Leather Recaro seats with matching door panels
- Custom MKII dashboard with MKIV Cluster
Suspension (suspension, wheels, sway bars):
- Patec Coilovers in front
- KYB GR-2 Shocks in back
- Lower sway bar and stress bar
- Sandblack 17’’ ADR DV-8 with Kuhmo Ecsta V70-A tires
caddy du quebec
Posté : sam. sept. 29, 2007 10:12 pm
par pickup54
calice de tabernacle quel beau char
(en canadien dans le texte)